torsdag den 7. april 2011

Så går det løs...

Så blev det april måned, og jeg har ikke skrevet et indlæg siden januar - så min forhåbning om at skrive et indlæg om ugen, gik vist rimelig meget fløjten. Skidt pyt - nu kommer der er et nyt indlæg, fordi jeg har noget nyt at fortælle!

Onsdag den 6. april 2011 var min kære mand og jeg et smut i Lund for at besøge Rob i hans fantastiske shop: Hepcat Store. Jeg havde på forhånd lavet en aftale med Rob om, at jeg ville medbringe nogle af mine hjemmesyede vintage-tasker. Jeg tog seks tasker + seks matchende hårsløjfer med derover, og Rob vil gerne sælge dem! Det er ret vildt at tænke på, at de kreationer jeg har siddet i min kælder og syslet med de seneste måneder, pludselig bliver reelle varer i en butik og en webshop. Jeg glæder mig meget til at se dem på nettet. Og til at se, om der er salg i dem!

Jeg laver et indlæg med link til hjemmesiden, så snart der er kommet billeder på.

Ihhh hvor er det spændende!

Mange hilsner

Vinnie Vintage
aka Rikke Rothstein

Ingen kommentarer:

Send en kommentar